În conformitate cu REGULAMENTUL (CE) NR. 1222/2009 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ŞI AL CONSILIULUI, se vor eticheta toate anvelopele produse și valorificate pe teritoriul UE după data de 1 iulie 2012 sau se vor afișa etichete la locul de vânzare începând din noiembrie 2012.
Începând cu noiembrie 2012, cumpărarea anvelopelor în Uniunea Europeană va deveni şi mai simplă, datorită noilor etichete similare cu cele energetice de pe aparatele electrocasnice.
Noile etichete vor fi aplicate pe anvelopele pentru turisme, vehicule SUV și 4x4, autoutilitare și camioane care sunt fabricate după data de 1 iulie 2012 şi sunt dedicate utilizării pe drumuri publice.
Etichetele vor orienta cumpărătorul să aleagă anvelope de calitate şi mai sigure. Pe viitor, clasificarea anvelopelor va fi disponibilă în toate materialele legate de pneuri, prezente în punctele de vânzare. Noile etichete nu aduc niciun beneficiu în plus pentru consumatorii care utilizează anvelope de iarnă în condiţii meteo schimbătoare. De asemenea, această clasificare se aplică numai anvelopelor fără ţinte.
Anvelope-Nemo.ro va ajuta sa intelegeti noul sistem de etichetare.
Sistemul de etichetarea Europeana ţine cont de 3 caracteristici:
Când alegeţi o anvelopa, trebuie sa va asigurati că va răspunde întocmai cerinţelor voastre. Chiar dacă noile etichete vă ajută în luarea deciziei de cumpărare pentru că vă oferă posibilitatea să comparaţi aceiaşi 3 parametri la mai multe anvelope, ar trebui să apelaţi la sfaturile unui vânzător de anvelope specializat, precum şi să consultaţi testele independente şi documentaţia oferită de producătorii de anvelope.
Eficienţa cu privire la consumul de combustibil: rezistenţa la rulare este clasificată de la A la G.
Aderenţa pe carosabil ud: Aderenţa pe carosabil ud este clasificată de la A la G şi indică eficienţa cu privire la distanţa de frânare pe suprafeţe de drum ud.
Zgomot: Nivelul de zgomot exterior și valorile acestuia.
Fabrica de anvelope Continental a fost înființată în 1871 de 9 bancheri și companii de producție în Hanovra sub numele de Continental-Caotchouc und Gutta-Percha. Simbolul oficial al companiei, calul fără frâu, este adoptat drept marcă înregistrată în octombrie 1882 și s-a păstrat până în zilele noastre drept logo-ul companiei.
Industria de cauciuc germană s-a dezvoltat în mod constant până în anii 1920. Cei mai importanți membri ai industriei cauciucului au fuzionat sub numele de "Continental Gummi-Werke AG". Producția companiei care a rezultat a fost limitată la Germania, dar activitatea sa de export a continuat să crească.
Continental a început, de asemenea, în mod deliberat să își construiască rețeaua globală de producție și comercializare. A obținut producția europeană a anvelopei de la Uniroyal Inc., SUA, și a achiziționat fabrica de cauciuc Semperit din Austria. În 1993, a obținut o cotație majoritară în Barum, Republica Cehă, mărind astfel în mod semnificativ cota sa de piață în Europa de Est.
La momentul în care a fost înființată fabrica de anvelope, producția și cercetarea au fost efectuate numai în Germania, cu aproximativ 200 de angajați, iar în prezent compania are peste 150.000 de angajați în 193 de locații din 45 de țări.
De la înființare, Continental a devenit unul dintre cei mai mari furnizori de anvelope din lume, dezvoltându-se în mod constant. Pneurile Continental au performanțe excelente de conducere pe drumurile uscate și umede, fiind renumite pentru calitatea superioară și pentru cei peste 140 de ani de experiență in industrie.
Câteva mărci Continental Group, pe lângă multe altele: Uniroyal, Semperit, Barum şi Matador.